Projektai
Vilniaus Goethe's instituto projektas „Vokiečių kalba su Hans Hase priešmokyklinėse grupėse“įstaigoje vykdoma nuo 2010 metų. Tai motyvuojanti mokymo programa vaikams, kuri paremta natūraliu vaikų domėjimusi viskuo kas nauja. Vokiečių kalbos jie mokosi panašiai kaip ir gimtosios: klausydamiesi, žiūrėdami ir atlikdami(kalbinius) veiksmus. Kiškis Hansas dalyvauja visose veiklose ir stengiasi, kad vaikams būtų smagu mokytis. Vaikai išsiugdo palankią nuostatą vokiečių kalbos atžilgiu ir įgyja tvirtus pagrindus tolesniam gilinimuisi į užsienio kalbas. Mokytoja ir jos ugdytiniai aktyviai dalyvauja Goethe’s instituto organizuojamuose renginiuose.
Nacionalinė švietimo agentūra vykdo Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir savivaldybių biudžetų lėšomis finansuojamą projektą „Inovacijos vaikų darželyje“ (Nr. 09.2.1-ESFA-V-726-01-0001), kurio tikslas – gerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo praktiką skatinant pokyčius švietimo įstaigų veikloje. Siekiant šio tikslo, 16 įvairių sričių specialistų iš visos šalies, remdamiesi užsienio šalių gerąja patirtimi, Lietuvos vaikų darželių situacija ir poreikiais, parengė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo metodinės medžiagos priemonių rinkinius dėl informacinių technologijų, STEAM, darnaus vystymosi ir kūrybingumo ugdymo diegimo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programose.Mūsų įstaigos komandoje - direktorė Diana Varkalienė ir mokytoja Lilija Beliavskienė, kurios dalyvavo šio projekto mokymuose ir išbandė ikimokyklinio ugdymo metodinės medžiagos priemonių rinkinių idėjas, diegiant inovacijas, atrandant tinkamiausius ugdymo kokybės tobulinimo būdus bei pasirengiant su kolegomis dalintis gerąja praktika.
Projekto organizatoriai. Lietuvos tautinis olimpinis komitetas ir Respublikinė ikimokyklinio ugdymo kūno kultūros pedagogų asociacija. Projektas iš dalies finansuojamas Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurias administruoja Švietimo mainų paramos fondas.
Projekto idėja. Ikimokyklinis ir priešmokyklinis amžius – palankiausias formuoti įgūdžius, įpročius ir gyvenimo nuostatas (tame tarpe ir fiziškai aktyvaus gyvenimo nuostatą), o projektas „Lietuvos mažųjų žaidynės“ – puiki priemonė skatinanti vaikų fizinį aktyvumą bei pozityvų požiūrį į kūno kultūrą ir sportą, supažindinanti su garbingo varžymosi idėjomis, bendravimo ir bendradarbiavimo galimybėmis.
Socialinė iniciatyva, kuria siekiama formuoti sveikos mitybos ir fizinio aktyvumo įgūdžiais pagrįstą kultūrą mokymo įstaigų bendruomenėse.
„eTwinning“ – tai bendruomenė Europos mokykloms, kurios dalimi esame nuo 2016 m. Šioje tarptautinėje programoje pedagogai gali bendrauti, bendradarbiauti, kurti projektus, dalintis patirtimi, bei būti įdomiausios besimokančios Europos bendruomenės dalimi. Dalyvaudami įvairiuose tarptautiniuose ir respublikiniuose projektuose, tokiuose kaip „Linksmosios kempinėlės“, projektuose, kuriais siekiama skatinti vaikų susidomėjimą STEAM dalykais, ekologine tema „Gamtos vaikai“, pilietiškumo ir kūrybiškumo ugdymo projekte „Švęskime Lietuvą“ ir kt., ne tik geriname ir turtiname ugdymosi turinį, bet ir leidžiame vaikams pajausti pažinimo džiaugsmą. Siekiant atskleisti vaikų ankstyvojo amžiaus etninės kultūros ugdymo(si) galimybes darželyje, 2020 m. sėkmingai inicijuotas ir pelnęs NKŽ respublikinis projektas „Iš motužės skrynalės perlaliai byrėjo...“ https://www.svietimonaujienos.lt/projektas-is-motuzes-skrynales-perlaliai-byrejo/